Ja ha....

USCH!!! Vad jag är dålig på att blogga just nu!

Men det kommer små uppdateringar då och då!

Jobbar som vanligt och nu har det varit julstress och nu kommer nyårsstress....

Ska bli så skönt för på torsdag kl 16.00 går jag på 8 dagars ledighet!

Så efter jobbet på torsdag tar jag, Jörgen & Nattis vårat pick & pack och far upp till Lofsdalen för att fira nyår, åker hem igen på söndagen.

Och på måndagen blir det födelsedagsfirande för då fyller min "lilla" dotter 7 år.
Tänk vad tiden går fort!

Men jag har inte blivit en dag äldre än 25.

Kommentarer
Postat av: LiNdA

samma här.. ungarna blir 8 och 10 i början på nästa år.. och jag fyller 25 :o)

2009-12-29 @ 20:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0