Färdig :)

Sitter hemma och väntar på att Nattis ska komma hem från skolan.
Tredje gången hon går hem själv.

Förmiddagen har bestått av Mora tripp med bästa LInda.

Julklappsinköp!

Så nu är jag faktiskt klar med mina julklappar och det känns så himla skönt att veta att jag inte behöver stressa in i sista sekunden med dem.

Hoppas alla blir glada och nöjda :)

Jo innan vi for hem så vart det donken, inte jätte gott men duger.

Till middag blir det desto godare då det blir fylld kycklingfilé med klyftpotatis.
Tyvärr får jag väl äta den själv då Nattis inte äter det och Jörgen jobbar kväll.

Hade hoppats på att syster skulle börjat jobba men såg inte röken av henne...

Kommentarer
Postat av: Bästa LiNdA

ja själv får jag ut i sista minuten som vanligt..

TAck för idag

2009-12-10 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0