.......................

Vaknade klockan tio i åtta, snozzade om 3 minuter.
Upp och fixa frukost åt mig och Nattis.
Skjutsade Nattis till skolan vid halv nio.

Hem somnade igen, vaknade tio.
Nu väntar jag på att få börja jobba klockan kvart över elva.

Vill jag jobba?
NEJ!

Vill jag sova?
JA!

Gör inget annat än jobbar äter och sover känns det som.
Jag är så himla trött just nu men det går väl över.


Ska vara glad jag har ett jobb att gå till i alla fall...

Min syster Emma fick ju jobb direkt efter studenten och hon fick sparken nyss därifrån.
Men som tur är så har det löst sig med jobb åt henne i alla fall för här om dagen fick hon jobb på MC Donalds :)
Vilket hon är jätte glad över, själv skulle jag nog inte vilja jobba där men nöden har ingen lag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0