Den andra....

I förmiddags när jag var på jobbet ringde min mobiltelefon.
Det var ett mobilnummer jag inte känner igen, jag svarar.

-Hej, det är skolsköterskan....
-Ja just e fan!
(Kom på då att Nattsi skulle få sin andra spruta idag och tänkte att hon vägra ta den eftersom jag inte var med)

Så fortsätter hon:
-Nathalié säger att hon fick spruta förra torsdagen och att det gick jätte bra!
-Va?! Nehej det har hon inte fått, nåt hon hittat på bara.

Lite småprat och sen lägger vi på.

Vad påhittig hon är!

Frågade henne sen när jag hämtade henne varför hon sa så.
Och hon har ju fått spruta förut det var det hon menade, men inte den här på vårdcentralen.

Nu hoppas jag det inte blir nå komplikationer så hon blir lite sjuk av den.
Hon har ont i armen sen klagar hon på huvudvärk, men vi får se hur det är i natt och imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha vilken en!

2009-12-14 @ 19:19:05
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha vilken en!

2009-12-14 @ 19:19:14
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0