Vad är det för nöje?

Var precis ute en sväng för att skjutsa hem mina syskon & deras far.
Åkte förbi LInda för att kolla in hennes nya golvläggning i kök & hall.
Vart skit snyggt!

När jag åkte där ifrån var det ett par ungdommar när man svängde ut på parkering & där fanns det en vattenpöl...
O i vattenpölen la sig en av ungdommarna (killar) ner i vattenpölen. Såg hur den andra gjorde i ordning sig för att lägga sig ner han med. Och denna vattenpöl var på vägkanten.

Vad är det för nöje att göra nå sånt?
Dagens ungdommar säger jag bara!

Men nu så är det ledig helg, så SKÖNT!
I morgon ska jag börja dagen med lite städning här hemma om jag kommer till skott med det vill säga.
Sen drar jag ner på bowling för att spela en match.
Ingen höjdare, nu när man spelar så dåligt, men det är väl bara att spela o se glad ut!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: LiNdA

Ja det var en trevlig överraskning att du åkte förbi :o)

och TAck.. gillar min hall och kök nu och bättre ska det bli

i brist på annat å göra i byn så kanske bada var de bästa de kunde hitta på??

nötter!!

2009-08-29 @ 09:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0