Loppis

Idag var jag hem till en arbetskamrat och drack kaffe efter jag lämnat Nattis på fritids.
Vi for till hennes son som har en loppis i ladan på gården. (Hans tjej som höll i det).
Hon tyckte jag skulle komma med saker med...

Så efter jag hämtat Nattis så for jag hem och plockade ihop saker till loppisen och jag fyllde hela bilen.
Men syns inte ett dugg här hemma att man tagit iväg saker tyvärr.

Sen var det bara att fara dit med sakerna och prismärka dem.
Himla svårt att veta vad man ska ta för sakerna men hellre för lite än för mycket, är det för dyrt så köper de inte.

Stannade kvar i typ 3 timmar och när jag åkte hade jag sålt av mina saker för över 100:- :)
Alltid bra med extra slantar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0