Intjänade....

Nu är första delen avklarad av mitt säljande.
Idag gick 6 auktioner ut i tiden och jag fick in över 300 på dem.
Blir nya kläder till Nattis har jag nog tänkt mig eller så läggs de undan till senare behov.

Kul man får iväg lite :)
Men visst nån gick iväg för 1 kr men det får man väl räkna med men nån fick jag in 180 kr på så det känns ju kul det med :)

Så nu är det bara att vänta och se så man får in pengar på konto sen skicka iväg sakerna.

Var en som var snabb att svara efter jag skickat iväg info.
Jag har angett DHL... Men hon ville jag skulle skicka med posten, så det är väl bara för mig att gå ner till konkurrerande butik och kolla där då. Bäst man tillgodo ser kundens vilja om man ska fortsätta sälja. Så man inte får nå dåliga omdömen. (Hur stavas omdöme? Stava jag rätt?)

Så i morgon går alla utom ett ut på autionen så imorgon är det väl bara att sätta igång och skapa nya autioner.
Arbete, arbete och åter arbete...

Men skönt få iväg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0