Fortsättning av gårdagen

Vart massage för Linda och jag fick roa mig när hon hade ont :)
Nattis vart kvar i Hansjö, farfar skulle skjutsa hem henne senare.

Jag for hem och fick besök av Hillevi som inte orkade vara hemma hos sin far (de bara bråkar).
Kom på den briljanta idén när hon var här att hon skulle få färga och slinga mitt hår som jag tänkt göra i typ 1 år nu.

Resultatet:


Duger helt klart för att vara hemmagjort :)

Tack snälla syster för hjälpen!

Nattis fick 2 slingor utav den mörkare färgen....


Kommentarer
Postat av: grisN

Vad bråkar Hillevi och pappa om?

Pappa har varit så himla löjlig på sista tiden. Du får säga till Hillevi att hon säger ifrån, det gör jag hela tiden och han hackar sällan på mig.

2009-08-13 @ 11:25:22
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad fint det blev :)

2009-08-14 @ 14:25:56
URL: http://einebrant.blogg.se/tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0