Bombnedslag

Ja ha då var denna jobbhelg över och bara att se fram mot nästa helg :)

Kom hem och trodde jag skulle mötas av Jörgen & Nattis men här var det inte en kotte hemma Men i stället möttes man av ett bomb nedslag. Nattis har bygt koja i vardagsrummet så alla köksstolar var ditdragna och en massa filtar. På bordet i vardagsrum stod det 6 glas och en halvskalad apelsin & en massa annat. Jag kunde inte ens se bordet.Vet inte nå vart de håller hus men borde dyka upp så småningom.

Men skönt med en stund för sig själv, eller NOT!

Det var bara att sätta igång med lite matlagning så jag fixade till korvstroganoff och medans det kokade så var det bara att röja på bordet. Resten spar jag till Nattis, tänker jag inte ta reda på.


Kommentarer
Postat av: LiNdA

de verkar som de haft skoj hemma där idag.. :o)

2009-08-23 @ 21:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0