22:a semesterdagen

9.00 lämnade jag Nattis på fritids.
Drog ner till Linda istället för att åka hem, vet hur det hade slutat... Somnat om...
Hemma hos Linda vart det några kaffekoppar sen drog jag med henne ner till färghandeln som hon har pratat om i ett år att hon ska göra men aldrig kommit till skott!

Men idag hände det!
Så nu tror jag hon bestämt sig för vilket golv hon ska lägga in i hall och kök.
Hall ska hon måla om till en brun fondvägg med äggvit annars.

Nu snart ska vi bege oss till Svärmor med Linda som ska få massage.
Jag ska bara sitta och njuta när det gör ont på henne ;0

Kommentarer
Postat av: LiNdA

ja och TAck för det :o)

och JA massage gjorde ont,på vissa ställen. hoppas du roade dig

2009-08-13 @ 00:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0