21:a semesterdagen

Idag var det dax för Nattis att skola in sig på fritids där hon ska börja på måndag.
Åkte dit vid niotiden.
Gick väldigt bra, hon trodde t.o.m att jag åkt iväg.

Sen har eftermiddagen bara flytit på med tvättning och plockat lite här hemma.

Dåligt väder och känner mig allmänt seg.

Händer inte så mycket.

Men imorgon är det dax för fritids igen klockan 9, så ingen sovmorgon. Bra det! Måste ändra på rutinerna nu har alldeles för svårt att komma i säng på kvällarna.
När jag lämnat henne så får jag åka hem och hämta henne igen vid halv ett.
Så skönt med en stund för sig själv, behöver man ibland.
Få se om jag får tag på nån barnvakt tills imorgon kväll. Hade velat åka iväg på lite kärringbingo.

Nån som känner sig manad att vara barnvakt?

Kommentarer
Postat av: grisN

hade ställt upp om jag inte jobbade. det vet du :)

2009-08-12 @ 00:03:57
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Ellie

Jo jag vet det Emma.

Men jag vet du jobbar...

2009-08-12 @ 08:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0