15:e semesterdagen

Fast egentligen är det ingen semesterdag.
Ringt till försäkringskassan om att få Vabba istället.
De svarade att det gick bra så länge min arbetsgivare gick med på det.
Så jag ringde min chef och det var OK.
Så nu blir det några dagar Vab istället för semester.
Nattis ser bara värre och värre ut. Jag lider med henne.

Nu väntar jag på att mamma ska komma med mer alvedon och kylbalsam.
Fått tips om att kylbalsam ska vara bra för vattenkoppor och det är lite lindrigare än potatismjöl.

Under tiden jag väntat har jag spenderat många minuter i tele med Linda och samtidigt la jag in gurka.


Utan lag...


Klart! Med lag...

Kommentarer
Postat av: LiNdA

du är så huslig :o)

2009-08-03 @ 23:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0