11-13:e semesterdagarna

Torsdag eftermiddag for jag, Jörgen och Nattis upp till Emådalen för att fiska och bo.
Vart lite ficke på torsdag kväll när vi kom. Inte mycket till fisk men nån.

Fredagen var vi ut på förmiddagen, åkte till myggsjön men blåst så åkte efter en halvtimme. Inte ett napp.
Åkte vidare och provade andra ställen men inge fisk där heller.
Bestämde oss för att åka hem och äta och åka ut senare igen.

Hemma klagade Nattis på huvudvärk och ville inte iväg.
Men vi fick med henne till slut.
Provade igen i myggsjön men inge napp denna gång heller.
For vidare till ett nytt ställe efter emån. Fick en fisk, Yes!

Jörgen provade lite längre bort efter ett tag och där drog han aborre på aborre tills de var slut.

Så lite fiskelycka:)



Jo just jag, när vi stod där så såg vi en bäver som simmade.
Har aldrig sett en sån i verkligheten så det var kul.

Nattis fortsatte klaga och ville hem...

Hemma så kände jag hur varm hon var och temp hade jag med mig.
Oops, stackars henne som vi dragit runt på henne. Hon hade 38.8 i feber...

Sov kvar i stugan och bestämde oss för att åka hem på morgonen.
Så i morse drog Jörgen iväg för att göra älgpass och jag och Nattis sov en stund till sedan for vi hemåt.

Precis ovanför Tallhed sprang det ett lo över vägen. Aldrig sett en sån förutom i djurpark.

Nu är vi hemma och jag har städat och plockat.

Sen tyckte jag det var dags för lite uppdatering, var ett tag sen jag skrev. Men knappt varit hemma och när man väl varit hemma har jag inte haft tid för datorn.

Men nu vet ni vad som hänt de senaste dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0