Lediga förmiddagen...

Har varit ute och fixat lite till i landet. Vattnat jorden och planterat fyra perlagoner i en kruka. Hoppas nu bara de överlever mina gröna händer som jag inte har. Klockan ett ska jag iväg på ett bowlingmöte. Ringde min kära syster E och frågade om hon kunde ta Nathalié när jag var på mötet. Självklart kunde hon det min andra snälla syster. Hon skulle ta med henne ut på marknaden som är här i Orsa igår och idag. (Har själv sluppit igen). Sen kom Nathalié hemspringandes och ville följa med sin bästa kompis S och hennes mamma på marknaden. Talade om att hon skulle få åka ner till E. Hon bröt ihop, brukar inte hon göra när det gäller E. Men men det vart så till slut att hon fick istället följa med S och hennes mamma ner. En biljett kvar till karusell sen fick hon med sig trettio kronor till så hon kan åka två gånger. Man blir ruinerad på dessa marknader. Tur hon var med farmor ner igår och hon fick ett åkhäfte gratis. Tur hon har!!!

Kommentarer
Postat av: grisN

Hemsk moster hon har ;) haha

2009-04-26 @ 12:40:23
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0