Jobb och slit

Idag har det varit en rolig dag på jobbet, känns att det böjar närma sig påsk då det är mer kunder än vanligt igen och turisterna börjar komma igen. Tycker det är himla härligt här i Orsa då mycket turister kommer och sätter fart i butiken och man får fullt upp hela dagarna och dagarna blir så mycket kortare än annars.

Nu är jag hemma och fortsätter med arbete i hemmet. Lite tvättning så jag och Nathalié har kläder till helgen då det bär av till Lofsdalen igen. HÄRLIGT!
Hela min familj ska upp och J. Kan hända H har med sig sin nya kille också. Emmas kunde tyvärr inte, går han miste om nå fint.
Städat ur bilen har jag med på allt skräp som lätt samlas överallt. Dammsugit men inte torkat ur den ännu får se om det finns nå krafter kvar sen. Ska fara ner snart till OK och köra en lat-tvätt. Aldrig gjort det förut så mamma ska få följa med och visa hur det går till.

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ellie! Han är inte min nya pojkvän.

2009-04-09 @ 12:11:50
URL: http://unnecessaryname.blogg.se/
Postat av: Ellie

Sorry....

2009-04-09 @ 20:26:43
Postat av: grisN

Men min kunde visst :D hihi

2009-04-10 @ 12:11:23
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0