Idag - Igår

Idag har jag planterat lite ute i landet så få se nu om det blir nåt utav det. Ätit lite mat nyss och ska alldeles strax i väg för att jobba ett sex timmars pass med bästa L. Har dock ingen som helst lust men jag överlever nog.

Igår tog jag och syster H en tripp till Älvdalen för att titta på " Made in Älvdalen show". Var där klockan tre och föreställningen började klockan fem. Satt på läktaren (trä) och väntade på att det skulle börja. Och där satt vi till klockan halv tio. Gissa hur arslet kändes?

Kommer mer uppdatering om nån dag när jag har tid att lägga in allt.

Kommentarer
Postat av: grisN

Hörde att Stefan hade varit riktigt charmig och snäll mot dig och HIllevi :D

2009-04-27 @ 16:08:31
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja :)

Första man träffar när man kommer innanför skynket var han som tala om för oss vad vi kunde el skulle göra...

2009-04-28 @ 19:57:07
Postat av: LiNdA

bästa... thank u :o)

och överlevde gjorde du oxå..

2009-04-28 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0